There was an error in this gadget

Friday, January 21, 2011

hati kecil ku....

      hari ini paling boring dalam hidupku,nape sekarang aku malas sangat nak pergi kerja......BOSANNNN 
bila laaa hatiku nak tenang ade je yang sakit hati pada aku sedang kan aku tak pun kacau orang tapi orang ade jer yang kacau aku ade jer yang tak puas hati dengan aku nk kate aku POPULAR tak gak kalau aku POPULAR lain cite la kan hidup-hidup nie la di kate kan hidup di dunia macam-macam dugaan.aku hadapi dengan tabah.....moga aku bahagia dengan hidup aku sudah hehe.

2 comments:

  1. rajin2 la krj, t nak g jln2 nak pakai byk duit kn...

    ReplyDelete
  2. huhu.....x pe dah siap pun tggal nk kuar je Mmmmm...

    ReplyDelete